قال النبی

مرجع احادیث صحیح و قابل قبول

قال النبی

مرجع احادیث صحیح و قابل قبول

دعایی در نماز

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ب.ظ

عَنْ أَبِی بَکْرٍ الصِّدِّیقِ، أَنَّهُ قَالَ لِرَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ: عَلِّمْنِی دُعَاءً أَدْعُو بِهِ فِی صَلاتِی، قَالَ: «قُلِ اللَّهُمَّ إِنِّی ظَلَمْتُ نَفْسِی ظُلْمًا کَثِیرًا، وَلا یَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلَّا أَنْتَ، فَاغْفِرْ لِی مَغْفِرَةً مِنْ عِنْدِکَ، وَارْحَمْنِی إِنَّکَ أَنْتَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ»


از حضرت ابوبکر صدیق -رضی الله عنه- نقل می شود که به رسول الله -صلی الله علیه و سلم- گفت: به من دعایی بیاموزید که در نماز ان را بخوانم. ان حضرت ص فرمودند:" بگو پروردگارا همانا من بر خودم ظلم زیادی کردم و فقط تو گناهان را می آمرزی پس گناهان مرا از نزد خودت بیامرز و بر من رحم کن که همانا تو بخشنده و مهربان هستی".


منبع:مسند امام احمد، ج ۱، ص۱۸۷، حدیث ۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">